28 d’abr. 2017

ELS DIABLES I CORREFOCS DE CAN SANT JOAN AL REIXAC

Avui finalment, el Joanet i l’Àgueda s’han acomiadat del Reixac. Han estat acompanyant-nos a l’escola durant dues setmanes. Ara, però, han de tornar amb la seva Colla de Diables. Durant aquests dies, i liderats per la Montse León, han custodiat l’entrada del centre i ens han apropat a una entitat que ja té més de 30 anys d’història al municipi. Una trajectòria que ha aconseguit que el barri de Can Sant Joan, esdevingués el barri de tots. Agraïm des d’aquí, novament a la Montse, la seva entrega i dedicació i estem convençuts que als Diables encara els hi queda molta “llenya per cremar”. La imatge amaga moltes sorpreses...


4 comentaris:

Anònim ha dit...

La Montse i la Laura van venir a explicar-nos coses sobre els diables i
va ser molt xulo!!! Leire Perianes, 4tA

Anònim ha dit...

Sóc l'Alejandro de 4tB. Jo vaig amb els diables i sóc un correfoc però encara no he participat, ho faré a les festes de Montcada. Em va agradar molt encara que jo ja sabia moltes coses de les que van parlar.

Anònim ha dit...

El meu dia preferit de la setmana cultural va ser el dels tallers , el concurs de pastissos i quan els vam menjar. Kawthar, 4tB

Anònim ha dit...

hola em dic Manel vaig a 4tb.
La Montse i La Laura van venir a explicar-nos moltes coses dels diables
molt divertides. Van explicar quina roba portaven els diables, etc.
Va ser molt divertit!!