21 de juny 2017

FINS SEMPRE I BON ESTIU!

El curs 16-17 ha arribat a la seva fi. Després de més de 170 dies lectius, ens acomiadem fins al setembre. Hem compartit moltíssimes activitats, experiències, emocions i vivències durant aquests mesos i us esperem el proper curs per continuar creixent plegats. 
Hem de fer una menció especial, però, al nostres alumnes de sisè, ja que un any més, ens toca acomiadar-los. Sembla que una part de nosaltres se'n va i no podem evitar enyorar-nos. Tot l'equip docent i la resta de personal del centre us desitja MOLTA SORT en la nova etapa que inicieu. 
Amb la resta, ens retrobem al setembre. Gaudiu molt de les vacances, llegiu i aprofiteu les bones temperatures i les hores de sol per carregar-vos d'energia. BON ESTIU A TOTS/ES!

https://goo.gl/photos/ieCuGPiJ58FpVVf9A


2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ha agradar molt PAULA M 5ea

Anònim ha dit...

Ha estat espectacular com sempre, jo en plorat perquè vulgui o no hi han amics meus de 6è que els trobare molt a faltar.
No m'imagino com estare l'any que bé ja que em toca a mi!!!
Laura Alcaraz 5èA