24 de març 2017

XIII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest curs, i per segon any consecutiu, hem tornat a participar al Certamen de Lectura en Veu alta. Els nostres alumnes de sisè han participat en la categoria de Grumets Verds. Tot i que no hem aconseguit passar a la següent fase, valorem moltíssim l'esforç i la dedicació de tots els alumnes i molt especialment de la Paula Rosas, que ha estat la representant de la nostra escola. Moltes felicitats i gràcies pel teu entusiasme i la teva dedicació. Les mestres, per descomptat, també mereixen una menció especial: gràcies!. A l'enllaç trobareu les fotos de l'acte.



1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic molt orgullosa dels meus companys Iker i Yaiza, pero també estic súper contenta d'haver pogut tenir aquesta súper experiencia. Gràcies al jurat de l'escola i als meus companys, que els estimo MOLT!!! L'experiencia a Rubí va ser súper "mega" genial! Poder anar amb els dos companys i les meves profes' amb (TAXI) és molt "guai". A Rubí hi havia molt nivell, peró aixó no va treure les meves ganes de gaudir i tenir experiencies que mai ovlidare. GRÀCIES A TOTS DE VERITAT!!! (Paula Rosas, 6èA) a